BRANDING DLA GEO ENERGY SŁOWENIA
Opis zadania / wyzwanie:
Dostawca rozwiązań z sektora odnawialnych źródeł energii w Słowenii potrzebował silnie zaistnieć w sieci. Wyzwanie polegało na dobraniu odpowiednich narzędzi oraz stworzeniu identyfikacji wizualnej i promocji w mediach społecznościowych oraz Google. Aby nie tylko odróżnić się od konkurencji, ale również dotrzeć do odpowiedniego (nie tylko szerokiego!) grona odbiorców, konieczne było opracowanie spójnych i zintegrowanych działań. Dodatkowe wyzwanie stanowił zagraniczny rynek. Początkowo Słowenia, docelowo całe Bałkany.
Jak działaliśmy?
Projekt rozpoczęliśmy od dwudniowych warsztatów. Pracowaliśmy według uzgodnionych wytycznych, precyzyjnie definiując cele. Na tej podstawie przygotowaliśmy rekomendacje i kompleksową strategię komunikacji marki online. Po zakończeniu prac kreatywnych nad identyfikacją wizualną, uruchomiliśmy dedykowane kampanie w Internecie. Działania są na bieżąco przez nas optymalizowane i raportowane. Aktualnie pracujemy również nad nową stroną internetową firmy.
Jaki był efekt prac?
-
Strategia komunikacji zewnętrznej marki
-
Budowa wizerunku i świadomości marki
-
Pozycjonowanie marki na rynku słoweńskim, w kolejnym kroku w całym regionie Bałkanów
-
Identyfikacja marki online
-
Kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w mediach społecznościowych
-
Mailingi ofertowe do potencjalnych klientów
-
Pozyskanie kontaktów sprzedażowych