BRANDING DLA PEOPLE STORY
Opis zadania / wyzwanie
People Story to firma oferująca usługi konsultingu i szkoleń w zakresie Customer i Employer Experience. Nowo powstała firma potrzebowała stworzenia identyfikacji wizualnej: logotypu, szablonów prezentacji, papieru firmowego, stopki mailowej, a także strony internetowej. Wyzwaniem projektu było, aby identyfikacja wizualna odpowiadała charakterowi firmy i jej kluczowym wartościom.
Jak działaliśmy?
Każdy projekt dotyczący identyfikacji wizualnej zaczynamy od wywiadu – zbieramy informację na temat pożądanego wizerunku firmy, sprawdzamy konkurencję, szukamy wyróżników wizualnych. Efektem analizy był projekt logo z przykładami użycia na różnych polach eksploatacji (strona internetowa, wizytówki, inne materiały drukowane). Po stworzeniu założeń identyfikacji marki powstała strona internetowa, stopka mailowa, szablony prezentacji i papieru firmowego. Wyzwanie stanowił również czas realizacji: cały kompleksowy proces udało się sfinalizować w 10 dni.
Jaki był efekt prac?
Efektem prac były podstawowe elementy identyfikacji wizualnej:
-
Logo we wszystkich niezbędnych formatach wraz z informacjami jak je wykorzystywać (zdefiniowane kolory, obszary ochronne, przykłady użycia)
-
Strona internetowa www.peoplestory.pl (pełen proces wraz z zakupem domeny i instalacją)
-
Szablon prezentacji pptx
-
Papier firmowy
-
Stopka mailowa
-
Szablony postów na LinkedIn