top of page
branding logo

BRANDING DLA PEOPLE STORY

Opis zadania / wyzwanie

People Story to firma oferująca usługi konsultingu i szkoleń w zakresie Customer i Employer Experience. Nowo powstała firma potrzebowała stworzenia identyfikacji wizualnej: logotypu, szablonów prezentacji, papieru firmowego, stopki mailowej, a także strony internetowej. Wyzwaniem projektu było, aby identyfikacja wizualna odpowiadała charakterowi firmy i jej kluczowym wartościom.

 

Jak działaliśmy?

Każdy projekt dotyczący identyfikacji wizualnej zaczynamy od wywiadu – zbieramy informację na temat pożądanego wizerunku firmy, sprawdzamy konkurencję, szukamy wyróżników wizualnych. Efektem analizy był projekt logo z przykładami użycia na różnych polach eksploatacji (strona internetowa, wizytówki, inne materiały drukowane). Po stworzeniu założeń identyfikacji marki powstała strona internetowa, stopka mailowa, szablony prezentacji i papieru firmowego. Wyzwanie stanowił również czas realizacji: cały kompleksowy proces udało się sfinalizować w 10 dni.

 

Jaki był efekt prac?

Efektem prac były podstawowe elementy identyfikacji wizualnej:

  1. Logo we wszystkich niezbędnych formatach wraz z informacjami jak je wykorzystywać (zdefiniowane kolory, obszary ochronne, przykłady użycia)

  2. Strona internetowa www.peoplestory.pl (pełen proces wraz z zakupem domeny i instalacją)

  3. Szablon prezentacji pptx

  4. Papier firmowy

  5. Stopka mailowa

  6. Szablony postów na LinkedIn

bottom of page